28.02.2014

O życiu zakonnym

Pewna dziewczyna napisała mi list...


Szanowny Panie,
                             bardzo dziękuję za pański blog. Postanowiłam do pana napisać, bo chciałabym żeby pomógł mi Pan w pewnej sprawie. Otóż od jakiegoś czasu silnie coś w swoim sercu czuję wydaje mi się że jest to  powołanie do Zakonu. Na  początku chciałam oddalić od Siebie pojawiające się podczas Adoracji myśli o życiu zakonnym, początkowo reagowałam na to z trudem i płaczem. Dziś czuję, że Jezus staje mi się coraz bliższy. [...]

Bardzo pragnę poświęcić swoje życie Bogu, czuję że poprzez Eucharystię i Adorację Bóg staje mi się coraz bliższy:) . Jestem we wspólnocie.   Często po nocach śnią mi się święci i błogosławieni.  Chciałam Pana poprosić o jakąś radę wskazówkę, bo to mi jest potrzebne, tak czuję. 

Z wyrazami szacunku
(podpis)